Aha-Yes!  LLC  
Free Membership Offer! Receive free e-mail newsletters about healthy living, our store and more.
Your E-mail:     
Healthy Recipes Reference Library Store Specials Sunday, September 05, 2010
Search Site
News & Features
  
Sign In
My Account
Contact Us
Shopping Cart
Checkout


 
At Aha-Yes! we offer products to make it easier for you and your family to live healthier, more environmentally friendly lives.

Plenty of Produce & Whole Grains Protect Health

The article, Plenty of Produce Protects Health, lists three recent studies that support the multiple health benefits of a diet "rich in fruits, vegetables and nutrient-packed whole grains, and low in fat and sugary processed foods."

The references for the three studies mentioned in this article are:

Low-Fat Diet May Lower Risk of Breast Cancer Recurrence from the National Cancer Institutes May 17, 2005 Bulletin

Improving Cholesterol Levels: Is a Low-Fat Diet High in Plant-Based Foods Better than a Typical Low-Fat Diet? A summary for patients from the Annals of Internal Medicine May 3 2005, Volume 142 Issue 9 Page 1-25

Intake of Fruits, Vegetables, and Dairy Products in Early Childhood and Subsequent Blood Pressure Change Abstract from Epidemiology. 16(1):4-11, January 2005

 
Printable Version    E-mail a Friend
 
Back Back
Aha-Yes!  LLC Health Store News
  1931 Old Middlefield Way
  Suite 202
  Mountain View, CA 94043
  650-641-0003
  650-641-0004 (fax)
   Email our Store
   Driving Directions
 

Home | Shop Online | Store Specials | Events Calendar | Delivery Locations | Express Ordering | Green Living | Shop By Occasion | Reference Library | News & Features | Health Calculators | Health Assessments | Treatment Options | Healthy Recipes | Ingredient Glossary | My Account | My Email Subscription | Contact Us | Shopping Cart | Privacy Policy | Terms of Use |



Powered By Living Naturally